24 Mayıs 2008 Cumartesi

Nuh'un Gemisi Pastası

nuhun gemisi 1

Eveeeet gelelim beni epeyce zorlayan meşhurrr Nuh'un Gemisi Pastasına.

Pastamızın sahibi henüz ilk yaşını dolduran Demirhan.Annesi Arzu Hn. ile uzun zaman pasta modeli aradık.Yok o olsun bu olsun derken,Arzu hn. Nuhun Gemisinde karar kıldılar.Bende görünce ilk defa bir pasta için oldukça endişelendim.Çünkü pastayı çok katlı yapmam gerekiyordu ve havalar çok sıcaktı.Ama Arzu hn.'ın desteği ve samimi davranışlarıyla sanırım bu sorumluluğunda üstesinden geldim.Bunun yanında çokta iyi bir arkadaş kazanmış oldum.Arzu Hn. herşey için çooooook teşekkür ederim.

Küçük ve oldukça hareketli Demirhan'a uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum.Bu arada Demirhan'a çok yakında bir kardeş geliyor.Arzu Hn.'ada en kısa zamanda bebeğini sağlıkla kucağına almasını diliyorum.Sevgiyle kalın...


nuhun gemisi 2

19 yorum:

RUMEYSA dedi ki...

hımmm hem çok tatlı hemde enfes görünüyooo

çok değişik olmuşşşşş ya bu aralar hep çouklara pasta oluyor herhalde :)

pelince dedi ki...

İlkercim bu pasta'da diğerleri gibi çok çok güzel olmuş.Pastane gibi çalışıyorsun,zor bir iş hiç kolay değil aslında,emeğin için tebrik ediyorum...
Bol siparişler..
Öpüyorum..

Adsız dedi ki...

çok sirin yaa,ellerine saglik canimcim. guzel bir hafta dilerim,sevgiyle kal.

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Adsız dedi ki...

çok şık bir pasta olmuş.ellerinize ve yüreğinize sağlık
www.anilarvemufagim.blogcu.com

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss İlkerimmm süper olmuş Nuhun gemisi, hele dalgalara bayıldım..Ellerine sağlık canım güzel bacım, kocaman öpüyorum seni ve kuzunu...

sarımutfak-hande dedi ki...

yine döktürmüşsün ellerine sağlık
öptüm
sevgilerimle

Pelin dedi ki...

Çok güzel olmuş.Renkler, geminin üzerindeki minik kuşlar, dalgalar hepsi çok güzel.Elinize sağlık.Yeni pastaları merakla bekliyorum.
Sevgilerimle

ayseyaman dedi ki...

Ilkercim bu pasta da digerleri gibi çok şeker çok :)
Renklere aydınlık fotolara bayildim, ellerine sağlık..Sevgilerle

sevgi dedi ki...

Ne kadar güzel olmuşşş
Ellerinize sağlıkkkk

anneminkizıyim dedi ki...

Ilkercigim, merhabalar, ellerine saglik, pastalar harika olmus, herzamanki gibi, ne emek bunlar ellerin dert görmesin. Benim stres ve isler cok yogundum insallah simdi biraz daha iyi gidiyor, kizima nisan yaptik, gelen giden, organizasyon coktu,ama cok sükür her sey oldu bitti ve cok güzel gecti, maharetler.blogspost da görebilirsin, sevgiler....

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımcım harikaaaa görünüyor, elleirine sağlık...

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım çok güzel görünüyor..çok şirin..ellerine sağlık..sevgiler

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim o gulen yüzün gibi kalbin gibi çok güzel pastalar yapıyorsun ellerine sağlık ve ah o gemide bende olsaydım :) ...

Unknown dedi ki...

İlkerciğim ne güzel cıvıl cvıl bir pasta olmuş renklerin uyumuna bayıldım.Ellerine sağlık. Sevgiler
Selda

Ilker Erdem dedi ki...

Canim uzun zamandir gorusemedik. Ama sayfani takip ediyorum. Pastan yine harika olmus. Opuyorum seni cok . Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor canım çok şeker olmuş ellerine saglık kocaman sevgiler

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık çoook başarılı bir pasta olmuş.sevgiler.

pervin dedi ki...

sevgili arkadaşım yaman ayşe hanım birde siz şu pastalara ne diyebilirimki süper pastalar yapıyorsunuz ellerinize sağlık sevgiler...

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canımcım ellerine sağlık nefiss tam nuhun gemisi olmuş
kız benim rumeysaninruyasi karışıklık olmasın:)

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe