4 Mayıs 2009 Pazartesi

Çilek Kız Pastası

Strawberry Shortcake cake 1

Pastalarımı her zaman çok büyük zevkle çalışıyorum.Ama bu Çilek Kız'ı sanki daha bir keyifle çalıştım..Bu pastamız daha bugün gitti sevgili Selvi Naz'ın doğumgününe.Ama Ayşen Hn.'ın yorum yapmak için pastayı blogda görmek istediğini duyunca hemen ufak bir operasyonla başa geçti kendileri..Ayşen Hn.'ın heyecanı ve pozitif enerjisi sanki bana geçti ve pasta karşınızda...Tamda neredeyse her gün kilo kilo çilek yerken,nasıl çalıştım bu pastayı tahmin edin artık:)))

Strawberry Shortcake cake 2

Ayşen Hn. ile defalarca telefonda konuştuk ama ben buradan bir kez daha tekrarlamak istiyorum..Selvi Naz'a sağlıklı ve uzuuuunnnn bir ömür diliyorum..İnşallah 14.,24.,mezuniyet hatta düğün pastalarını yaparız beraber...Nice yıllara.....

22 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BAAAA-YIIL-DIIIMMMMM...
AH HAYAT HEP ÇİLEK OLSAAAA ..

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım eline sağlık söyleyecek başka kelime bulamıyorum. Müthişsin o çilekler,pasta ,kız ne kadar güzel öyle.İyi geceler canım.

Adsız dedi ki...

anaaaaa bu da ne. bana ne bana ne kiraz da isterim. ciddiyim bak. muh-te-şem sevda

Unknown dedi ki...

bu çilek ev bi harika
ellerinize sağlık

özgülün tarifleri dedi ki...

İlkercigim sayfana her geldigimde icim aciliyor oyle guzel pastalar yapiyorsinki bakmaya doyulmuyor ellerine emeklerine saglik canim MASALLAH demeden gecemeyecegim.
kolay gelsin diyor SEVGİLERİMİ birakiyorum.

Eya dedi ki...

Sevgili Ilkercigim...en güzel cilek kiz pastalarindan bir olmus. Ellerine saglik, sevgilerimle

zehra

Aybike Ceylan dedi ki...

Ilker'cigim,
Harika bir pasta olmus, ellerin dert gormesin, cok begendim cok.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel ve saglikli bir hafta diliyorum.

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım süper bir pasta olmuş ellerine sağlık

PastaZer dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık...

Nur Vural dedi ki...

Valla çok güzel olmuş. Çokda uğraşılmış belli
ellerine sağlık...

Sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Çilek kız çok şeker olmuş ve çileklerde tam yemelik:)

Ellerine,emeklerine sağlık..

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Bu halinle neler yapıyorsun şaşıyorum inan. Muhteşemler canım yaa.Bu arada doğumgününü kaçırmışım, nice yıllara tatlım.

Zehra Gürgen dedi ki...

İlker'cim harika!!!
Benim kızımda çilek kız hayranı.Evde herşey çilek kızlı.
Çok güzel ve keyifli bir çalışma olmuş gerçekten.
Ellerine sağlık canım
Selvi Nazada nice yıllara

zerrin-misss dedi ki...

ilkerciğim, bu ne harika bir pasta böyle..

tek kelimeyle. nefis.

bravoo

Adsız dedi ki...

Ilker hanim sizi tanidigima ne kadar mutluyum sevincliyim ve bir okadar heyecanliyim anlatamam iyiki elifcim bizi bulusturmus iyiki pastamizi size yaptirmisiz iyiki iyiki iyiki kesinlikle goruntu olarak lezzet olarak dort dortluk bir pastaydi bundan sonra tek pastacimizsiniz kesinlikle hep beraber olucas her sene insallah opuyoruz aysen ve Selvi naz :)))))

Seda dedi ki...

Tek kelimeyle harika bayıldım ellerine sağlık,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Süper olmuş ellerine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Cok güzel bir pasta olmus, ellerine saglik canim.

Feyza Fidan dedi ki...

Kıss gebişim nasılsın :)))
Harika bir pasta olmuş valla, elceyizlerine sağlık...
Efecim ve kardeşi nasıl , haber et :)
Öpüldün..

Yaren dedi ki...

Ilkercim canim cok güzel olmus,harika görünüyor.Simdi sen elbetteki bir baska severk yaparsin kiz pastalarini:))Insal en güzelini kendine yaparsin Ilkercim. Nasilsin insal. iyisindir.Seni yakin bir zamanda insal aramak istiyorum.Sevgi ve saglikla kal canim,öpüldün:)

hilal dedi ki...

canım harika olmuş..yarışma yapsalar birinci bu pastayı seçerdim heralde.. kızımın 2. yaşı için ne kadarda güzel..tam kızıma göre..irtibata geçerim seninle..sevgiler

Kurbiş dedi ki...

slm ben geldim:)pasta delisi olarak seçim yapamadım hepsi harika olmuş ellerinize sağlık..

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe