11 Ocak 2010 Pazartesi

Mutlu Yıllar

christmas

Yine çok yoğun geçen uzuuun zamandan sonra,Ocak ayının neredeyse ortasında,ancak yayınlayabiliyorum,yılbaşına dair yapılanlardan bir kaç kareden seçilmiş tek kare fotoğrafımı.Alışmaya çalıştığım iki çocuklu halim ve giderek çoğalan pasta ve kurabiyelerimle ancak başa çıkabiliyorum ne yazıkki:))Ama olsun herşey geçtiğimiz yıl çok güzeldi vee bu yılda aynı güzellikte olmasını diliyorum.2010 yılının hepimize sağlık,mutluluk,başarı ve huzur getirmesini diliyorum....

2009'un son haftası oldukça yoğun geçti benim için.Yukarıda görünen kurabiyeleri Wow istanbul Oteline 50 set olarak hazırladım.Bunların yanında yaklaşık 40 yılbaşı kurabiye seti hazırladım ve kaçtık İstanbul'dan hatta bazılarını istanbul dışından gönderdim sahiplerine:)))Ufak bir aile tatili gerçekleştirdik çocuklarımla....Herkese tekrar mutlu yıllarrrrrr.....

Hiç yorum yok:

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe