15 Ağustos 2010 Pazar

El Yapımı Çikolata Eğitimi

Çikolatanın mis gibi kokusunu beraber yaşayalım.Tamamen el yapımı fındıklı,bademli roches'ları,mis gibi yumuşacık truffle'ları,çeşit çeşit lezzetli special çikolataları ustamızla beraber birlikte hazırlayalım,sevdiklerimize ikram edelim...
dedi ve beklediğimizin çok üstünde ilgi gördük,bu arada bol bol çikolata yaptık..,yedik ve yedirdik ve yine yapalım diyoruz,herkesi bekliyoruz...

18.08.2010 çarşamba saat 18:30 22:00 arası
22.08.2010 pazar saat 16:30 20:00 arası

4 yorum:

Naşide Dönmez dedi ki...

aah aah keşke istanbulda olsaydım da ben de bu eğitimlere katılsaydım.öyle kıskanıyorum ki sizi:))şaka bir yana ilkercim ben döndüm geri yine görüşelim oldumu unuttun mu yoksa beni:)) sevgiler.

Unknown dedi ki...

tanrımmm, gelmeyi o kadar çok isterdim ki anlatamam... bu etkinliğin tekrarını da bekliyıoruz sizden :)
sevgiler...

HamaratAbla dedi ki...

İftar sofralarınız için lezzetli tariflerini hazırlarken, iftar sofralarınızı süsleyen tariflerinizi bizlerle de paylaşmaya ve birbirinden değerli hediyeler kazanmaya ne dersiniz?

Çünkü biz bu Ramazan, Hamarat Abla olarak sofralarınızın lezzet ortağı MAGGI® sponsorluğunda lezzetli ve besleyici Fırında Tavuk tariflerimizi birbirimizle paylaşacağımız bir etkinlik düzenledik ve tarifleriyle bu etkinliği zenginleştirecek katılımcılara bazı hediyeler vermek istedik.

Ayrıntılar için http://www.hamaratabla.com/

canan kufer dedi ki...

sevgili ilker,

sayfanizi yeni kesfettim ve cok hosuma gitti.

sevgiler,
canan

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe