9 Ekim 2011 Pazar

Can Ateş'in Converse Temalı 1 Yaş Doğumgünü Partisi

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş'in ilkbaharın sonunda düzenlediğimiz doğumgünü partisi ile yeniden buradayım.Ancak yayında:(
Sevimli ve pozitif bir aile,yakışıklımı yakışıklı bir bebek (o artık bir çocuk) ve işte o ailenin objektifine yansıyanlar...

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş'in doğumgününde annesi Aslı hn. konseptin converse olmasına karar verip,gerisini bize bıraktı..
Süslemeden,pasta ve ikramlıklara hatta masa dizaynına kadar herşeyi biz yaptık.

Can Ateş Birthday Party

Aslı hn. bir gece önce arayıp,"İlker Hn. ben hiçbirşey yapmdan bekliyorum,biraz garip geldi,herşey yolunda gider dimi" dedi,ve herşey yolunda gitti..Tek yolunda gitmeyen fotoğraf makinemi unutmuş olmamdı.Fakat Aslı hn. partiden sonra bana tüm bu fotoları gönderdi..İşler yolundaydı artık:))

Can Ateş Birthday Party

Hatta fotoların arasında Can'ın pastasını keserken ve ona bakarkenki aile fotoğraflarıda vardı.Benim için çok özel ve mutlu bir gündü.Tabi bir o kadarda yorucu.

Can Ateş Birthday Party

Can'a tekrar tekrar mutlu,sağlıklı ve başarılarla dolu bir ömür diliyorum...

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş Birthday Party

Can Ateş Birthday Party

1 yorum:

fatma dedi ki...

çok güzel olmuş dagum günü hazırlıkları :)
maliyetini ögrenebilirmiyim?
oglumda şubatta 2 yaşına giriyor bu tarz bir hazırlık istiyorum..

sevgiler
fatma

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe