27 Nisan 2009 Pazartesi

Çatal ve Kahvaltı Tartışması

CATAL 1

Yeni bir hafta ve yeni bir yaş...Evet yeni haftaya yeni bir yaşla girdim.33 'e doğru tırmanmaya başladım..Çok mutlu ama çok yorgun girdim dün yeni yaşıma:(((Henüz yoldaki nazlı kızımız beni dün çok yordu..Ama akşam oğlumun iyiki doğdun anne demesi sanki bütün yorgunluğumu aldı ve ikimiz koltukta sarılıp uyuduk...Allahım ne güzel bir mutluluktur çocuk....İyiki doğmuşum,iyiki doğurmuşum seni oğlum...Ve kızım lütfen artık beni üzmeden ve yormadan gelllll...

Şimdi diyeceksinizki daha doğmamış çocuğa bu kadar sitem olurmu...Haklısınız ama sitem değil..Hiç bu kadar ağrılı hamilelik duymamıştım,ama yaşıyorum...Neyse çoğu gitti azı kaldı...Büyük bir merakla bekliyoruz küçük hanımefendiyi..Sağlıkla inşallah...

Ayrıca canım arkadaşımmmmm Ayşe'cimmmm sürpriz için çok çok çoooook teşekkür ederimmm.Bloguna gidin sürprizimi görünnn:))))

CATAL 2

Gelelim bu sabahki kahvaltı tartışmamıza.Bu dünyada sanırım kahvaltı,öğle ve akşam yemeğinde tek rakibim Nestle Nesquik...Her sabah oğlum değişik şeyler yesin diye,denemediğim tarif ve yöntem kalmıyor.Ama beyfendi güzelim hazırlanmış sofraya getiriyor kasesini ve sütünü,başlıyor hım hımmmm naraları eşliğinde kaşıklamaya..bu sabah yine aynı şey oldu.Ve benim özenerek hazırladığım Çatal bir ısırık dışına çıkamadı:))))Hatta alıp kasenin fotoğrafını çekeyim dedim,oda ne koca ve sabırsız bir el kasenin içinde...Seni seviyorum Nestle Nesquik:))))))
Bu arada tarif sevgili
Burçin'ciğime ait...mutlaka uğrayıp denemenizi tavsiye ederim.Sevgilerimleeeee......

NESQUIK

16 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

İlker'ciğim,doğum günün kutlu olsun canım..Sağlıklı nice güzel yaşlara..

En kısa zamanda nazlı kızını, hayırlısı ile kucağına alırsın..

Çatallar çok nefisler ayrıca..Belliki nesquikler hepsinden daha baskın çıktılar..))Ellerine ve gönlüne sağlık..


Sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ailen ve doğcak minik prensesle birlike nice hayırlı senelere canım..

Çatal enfes görünüyor,umarım bir gün bir çok ısırık yer:)

Ellerine sağlık..

EHA dedi ki...

iyiki doğdunuz.

zerrin - misss dedi ki...

canım ilker, mutlu mutlu nice güzel seneler. Yavru kuşlarınla berbaer.. :)

öperim yanaklarından.

çatal fotoğrafı ne hoş çıkmış öyle..

boncuk mutfakta dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun.İyi ki varsın.

sihirlirloklava dedi ki...

mutlu yıllarrrrr

Adsız dedi ki...

Ilker'cim dogum günün kutlu olsun canim. Dogacak bebisinle ve tüm sevdiklerinle birlikte sana nice saglikli ve mutlu yillar diliyorum.

Catallar da cok güzel olmuslar, ellerine saglik canim. Öpüyorum.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

mutlu yıllar dilerim canım.
yavrularınla,ailenle ve bizlerle uzun uzun senelere:))))
çatal da nefis görünüyor,
ellerine kollarına sağlık
öpücükler

Unknown dedi ki...

İlker'cim doğum günün kutlu olsun.Bu kız pek nazlı olacak herhalde baştan beri pek bir üzdü seni ama allah sağlıkla doğurmak nasip etsin
Sevgiler

IŞILCA TATLAR dedi ki...

İlker'ciğim,

İyi ki doğdun, iyi ki seni tanıdım canım. Mutlu, sağlıklı, tüm sevdiklerinle beraber nice uzun seneler dilerim.

Minik prensesimize iyi bak lütfen.

Hepinizi çok öpüyorum.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Ilker'cim,
öncelikle dogum günün kutlu olsun, daha saglikla nice nice mutlu yillara diyorum sevdiklerinle hep beraber.

Kizin olacagini okuyunca cok sevindim, gerci herseyden önce saglik diyoruz herzaman fakat simdi her ikisinden de birer tane olacak, Allah hepsine saglikli uzun ömürler versin.

Insallah dogumunda su gibi gecer gider, acilari cabuk unutuyor insan onlara bakinca.

Senin kücük pasan isi bilmiyor, mis gibi catal dururken ben valla diger tasta olanlara dokunmazdim, ellerine saglik diyorum arkadasim.

Selamlar ve kocaman öptüm..

hunerlieller dedi ki...

nice saglıklı evlatların ile uzun ,mutlu yıllar dilerim.

pelince dedi ki...

İlkercim nice mutlu senelere...Doğum günün kutlu olsun....
Kızına çok iyi bak,az kaldı sabret:)
Oğluşunda parmaklarını sevsinler :)

Sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm benim iyiki doğdun iyiki varsın
nice yıllara birtanem
öptüm

Nur Vural dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım...

Mutlu yıllar

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

TEKRAR SAĞLIK VE KEYİF DOLU YILLAR DİLİYORUM İLKERCİĞİM.
HAYATIN DAİMA SANA GÜLÜMSEMESİ DİLEKLERİMLE.
SEVGİLER CNM.

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe