17 Kasım 2009 Salı

Tren Thomas Kurabiyeleri

thomas cookies

Yine o kadar çok şey biriktiki yazacak ve yayınlayacak,ama zaman sorunu herşeyin önüne geçiyor.Öyleki Ekim ayında İlker'in mutfağı ve Efla Pasta olarak bir çok dergide küçük haberlerimiz çıktı ama ben onları bile yayınlayamadım.Bugünlerde sıra onlarada gelecek:))Ama önce aşağıdaki minik trenlerimize eşlik eden kurabiyeleri var sırada...

thomas cookies

Utku'nun pastasının yanında konuklara ikram edilmek üzere hazırladığım konsept kurabiyeleri..Ben çok keyifle çalıştım bu kurabiyeleri.Ve arkasından daha fotoğraflarını burada yayınlamadan bir çok set daha yapıldı:)))Şimdi yeni bir eğitim programı hazırlamak üzere bu kadar...Sevgiler...

thomas cookies

2 yorum:

pelince dedi ki...

İlkercim başarıların daim olsun,kurabiyeler çok şirin .. ellerine sağlık..

Sevgiler..

sihirlirloklava dedi ki...

Bu güzelliğe,bu şirinliğe ne desem az gelir...emeğine sağlık arkadaşım:))

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe