6 Kasım 2009 Cuma

YİNE TOPLANIYORUZZZZ

Evet yine toplanıyoruz:))Hem güzel bir geçirmek,hemde güzel paylaşımlarda bulunmak,hemde felekten bir gün çalmak üzere,14 Kasım Cumartesi günü saat 14:00 gibi Kadıköy Bake Shop'ta buluşuyoruz.Orada sizi ben ve Zeynep Ada karşılayacağız.Evet yanlış duymadınız,bu seferki toplantmızda sevgili Zeynep Ada'da bize katılacak..Galiba ufaktan pastacılar toplantısı olacak gibi duruyor:))

Gelmek isteyen arkadaşlar adres ve detaylar için benimle irtibata geçebilirsiniz...Herkesi bekliyoruzzzz....

10 yorum:

burcuu dedi ki...

Sizleri çook kıskanıyorum :(( Eminim harika bir gün olucaktır.. Bir gün de biz Ankaradaki blogcular olarak sizleri Ankara da misafir etsek, ağırlasak, ne harika olurdu..
Ben sizlerle tanışmayı çok isterim, uamrım olur.. Sevgiler..

Burcu/Pastatika

Pembe Tatlar dedi ki...

Burcuya katılıyorum:((
Kesinlikle harika olacak şimdiden iyi eğlenceler...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Zeynep Ada bizim minik pastacımız mı :) keşke orada olabilseydim. Adanadayım şu anda. Sevgiler...

Kırmızı Mutfak dedi ki...

Keşke ben de aranızda olabilsem, sizleri tanıyabilsem :( Çok keyifli bir gün diliyorum size...

Zehra Gürgen dedi ki...

Ahh ne güzel ne keyifli oluyor bu buluşmalar.Hepinize iyi eğlenceler..

Zeynep - Mutlu Dükkan dedi ki...

Ilker'cim bu cumartesi benim için o kadar zor ki =( Umuyorum bir sonraki sefer şöyle bir 2 hafta önceden falan planlama şansınız olur. Çok opuyorum...Size keyifli bir buluşma diliyorum.

Özlem dedi ki...

Tühh bende isterdim..Helede seninle tanışıp Aralık ayında kurs almak adına konuşacaktım ama MSA da çikolata kursuna yedeklerden girip asıl kursiyer olaraktan hak kazandım:) İnş. başka sefere ama kurs için seni ararım ben.ÖZlem

Adsız dedi ki...

ilker detaylar ne? sevda evkuran alphan

Meltem dedi ki...

Ankara'daki Bake Shop'un en son pasta kursu eğitmeni olarak, kıskanmadığımı söylesem yalan olur. Burcu'ya da canı gönülden katılıyorum. Bake Shop Ankara kapanmamış olsaydı, Ankara'daki tüm pastacılar bir toplantı düzenleyip, sevgili İlker ve Zeynep Ada'yı ağırlama şansımız olurdu belki de. Ama bir organizasyonla biz Ankara'lı pastacılar toplansak hiç fena olmaz ne dersiniz? Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle, tüm Bake Shop ekibine selamlar...

Adsız dedi ki...

kaçırdığım için çok üzgünüm,keşke daha önce haberim olsaydı...gerçi hafta arası bakeshop'u ziyaretim sırasında sizinle tanıştım ama diğer blog sahipleri ile de tanışmaktan büyük mutluluk duyacağım...bir dahaki sefere insallah...sevgilerimle...

Special design for İlker'in Mutfağı by GeCe